Oanträffbar...

är precis vad jag har varit. Det började med borttappad mobil som följdes av "gud vad skönt att vara oanträffbar" Ibland vill jag bara vara. Ska slänga in en uppdatering om vad jag har haft för mig men klockan är mycket och jag ska till jobbet tidigt imorgon. Så här kommer nått helt annat!

Fick denna award/utmaning av Lillemor som faktiskt fyller år idag (igår)! GRATTIS!

Man ska visst också berätta 10 saker om sig själv..
Hmm okej..

1. Är galen i ljus. Så denna tid på året kan ni ju gissa hur det ser ut hemma hos mig =)

2. Har ett stort behov av att vara ensam och ladda batterierna emellanåt. Annars väldigt social varelse.

3. Gillar att laga mat och att baka, men skulle behöva baka lite oftare än vad jag gör.

4. Tyvärr lite slarvig, vilket resulterar i att man får ta tag i hus och hem ordentligt en gång i veckan. Mitt nyårsläfte blir garanterat att bli ordningsamare

5. Har två hemliga kärlekar: choklad och chips.

6. Är helt säker på att allt har en mening. Och att vi vandrar på denna jord för att vi har saker att lära oss. Är därför väldigt öppen.

7. Tycker om det estetiska. Målar gärna och spelade fiol väldigt länge. Skulle vilja återuppta dessa intressen.

8. Julen är den största högtiden för mig, med all dess tillbehör.

10. Morgontröttheten går nog aldrig ur, kanske på ålderns höst om jag ska brås på farmor och mormor =)

Jag skicka awarden/utmaningen till: Erika Nina och Lill

Kommentarer
Postat av: Lillen

Hihi tack =) Så du är också smått beroende av choklad?=) Finns det något bättre S Vad för typ av choklad är din favvo? Mycket att stå i nu förstår jag? Hoppas ni får en riktigt underbar jul! Kram

2009-12-17 @ 12:26:31
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

http://www.skoterdelen.com/ här finns det en del skoterkläder till bra priser! =)

2009-12-21 @ 08:10:20
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Nina

God jul!!!!! =) Kramar

2009-12-24 @ 09:02:34
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0