7 januari

Hejhej, har tänkt komma tillbaka till bloggandet igen. Luna har börjat krångla på kvällarna. Hon har svårt att komma till ro. Ligger och sparkar/ålar och pratar/skriker tills hon till slut somnar. Myycket intryck kanske och sen har hon lärt sig så mkt nu på ett par veckor.

*ligger och leker på mage, ganska långa stunder.
*Rullar runt på golvet och tar sig runt.
*Hoppar som en duracellkanin i hoppgungan.
*Pratar, och uttrycker sig, i större utsträcnking är förut.
*Plockar med leksakerna, förut fattade hon inte att plocka upp
en sak från golvet. Kunde bara titta på den tills hon blev ilsk.
*Skrattar och busar tillbaka.

Kanske verkar som saker som är ganska självklara men alla dom där sakerna kunde hon inte för 2 veckor sedan. Så hon har fått mycket att tänka på på kort tid. Sen har Rickard varit ledig några dagar och varit med henne och lärt henne en massa bus. Bästa stunderna på dagen är när Rickard leker och myser med henne, hon blir som en liten sol! Pappas tjej! Igår kväll höll vi på skratta ihjäl oss. Luna fick tag på en toarulle och började tugga på den. Till slut kom hon på att man kunde stoppa ena änden i munnen och skrika allt vad man kunde. Är det någon som vet hur ett marsvin låter? (jag har haft 2 st) precis så lät Luna när hon pratade i toarullen. Hejdlöst kul!  Nu har Luna sovit för andra gången idag och nu väntar vi på att Rickard ska komma hem och äta lunch med oss.
Sist men inte minst en ursöt bild på hönan. Hittade en helt underbart söt
mössa bland kläderna vi fick av min faster!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh jaså, hon har en tand på G alltså? :)



Vilken söt mössa!! :)

2009-01-07 @ 14:40:03
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

ah men då får du en liten ranson av bakning iaf.. det är ju alltid någe.. =)



tack så mkt =) (för grattis).

jag finns inte på familjeliv längre. fanns där ett tag, men jag var så sällan inne där så ja avslutade det. å familjeliv har virus där, så du vet.. vi hade fått det på vår dator.. killen är datanörd och spårade det tillbaka till familjeliv. de har blivit hackade. så kika på din dator så att du inte fått någe..

2009-01-07 @ 18:09:10
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

ja gud ja. mkt brunt :D gärna i kombin orange eller blått.. mums! haha =)



skit trist att det kommer sånt från FL. man tycker ju att de borde ha ett bättre "system". de är ju ändå så många som är där inne. trist å få virus ju!

2009-01-07 @ 21:24:17
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

det är en canon eos 1000D heter den. min man har nån kompis som fotar väldans mkt och han rekommendera den. är jätte bra för den som inte vill ha det för avancerat. det finns ju en massa inställningar ändå som du kan göra. men dem är inte nödvändiga. tar så jäkla bra kort! sjukt! det enda är väl att jag är så van vid min digitalkamera och att kolla på den stora skärmen hela tiden. så nu när man tar genom det lilla hålet så kan man irritera sig från början. men det är släppt nu.. jag älskar den! grym grym grym :D heh



man ser på skärpan av korten att det blir heeelt annorlunda.. :P

2009-02-08 @ 15:24:01
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0