Luna 11 månader.... snart

Jaha då sitter man här på sena kvällen igen.. om några timmar blir lillhönan hela 11 månader. Kan inte fatta att det snart har gått ett år sen dagen hon kom till oss. Underbara lilla unge, hon är helt klart det bästa som hänt mig och Rickard. Helt oplanerad graviditet, men i det stora hela var det meningen. Det var dags för Luna att komma till världen! Hela ens värld förändras från dagen man får ett litet knyte i famnen. Inget blir sig nånsin likt, för nu har man hjärtat utanför kroppen. Tack underbara lilla du för att jag fick bli din mamma! Älskar dig så mycket!

Luciadagen 2007 visade testet ett plus

Jag och kanonkulan till mage, 5 veckor innan förlossningen.

17 Augusti 2008. Första leendet kom innan hon var en timme gammal.

Luna ca två månader gammal. Och leendet håller sig. Hon är verkligen glad jämt!

Och nu är hon stora tjejen!

5 tänder
reser sig upp utan stöd
härmar många ord, ex: ute, katt, voff, tiger, kaka mm..
går när man håller i en hand

Dax att börja planera för ettårs kalas. Ska bli kul!
Nu ska jag leta bilder till Lunas bok! Annars har dagen flytit på som vanligt. Tagit det lugnt och städat lite. När Luna somnade för kvällen gick jag och Erika ut och plockade dom första blåbären. Ska plocka mycket i år! Nu har jag ju stor frys att fylla!
 
Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh fina tjejen :) Visst är det en underbar lycka att få bli mamma! Finns inget bättre :)



Kul med blåbärsplock! Önskar att jag hade någon att gå och plocka blåbär med ;) Vill också fylla frysen.



Sov så gott inatt! Får ses nån dag igen snart!

2009-07-16 @ 23:16:25
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Japp, fyra veckors semester :)

Lördag eftermiddag eller söndag förmiddag är det som passar. Men jag är inte helt säker på hur det blir än. Vi har ju svägerskan som sover över här inatt och lördag natt så det är lite fullt upp ett tag framöver. Men det blir lugnare här hemma nästa vecka. Men jag ska kolla med Salah också :)

Har du fixat mobil ännu?

2009-07-17 @ 08:54:06
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt lilltjejen är.. =)

Hoppas det är bra med er=)

När jag såg bilden med pluset, så tnkte jag att nu ska ni ha en till knodd men så var inte fallet när jag började läsa.. HIhii.. ;)



Ha det gött, kraaam!

2009-07-18 @ 23:36:05
Postat av: lill

det var jag som skrev de utan namn=)

2009-07-18 @ 23:38:29
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Nina

hihih grattis Luna...

sånt fint kollage!

2009-07-21 @ 11:01:37
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0