Rickards dag!

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej för det är ingen vanligdag, för det är Rickards födelsedag, HURRA HURRA HURRA!! Grattis hjärtat till dina 24 år! Älskar dig mitt hjärta!
Till er som undrar blir det fira av på lördag, eftersom han jobbar idag.


Gud vad skönt att vädret vänder. Har regnat ett tag nu!

Svårt att få tiden att räcka till, trots att man går "hemma" hela dagarna. Luna klättrar på allt och dimper i backen med jämna mellanrum. Men jag måste säga att hon har grym balans för sin ringa ålder. Ligger väl i generna kanske, för Rickards moster Tessa gick när hon var som Luna, 9 månader.
Några dagar sen jag bloggade ändå.. så det här har vi gjort sen dess:

Rickard har varit på kurs med mamma Tiina. Så vi får väl se om det blir gärdesgård när det är dags att bygga staket? Roligt att föra gammal (tyvärr utdöende) kunskap vidare.

Så duktig så min älskling!

Hunnit med ett besök hos Nina med familj. Hon bjöd på en tunisisk kycklinggryta som var jättegod! Salah och Rickard åkte iväg på en bilmässa under dagen och vi var hemma så Luna och Eya fick leka lite istället. En jättetrevlig dag verkligen! Det får vi göra om snart!

Dom kröp omkring överallt, Eya före och Luna efter =)

Sen blev det besök vid gamla lägenheten hos förra grannarna. Dom hade köpt sig ett litet husdjur som behövde ett terrarium, som Rickard hjälpte till att bära upp.

Snyggingen himself!

Sen fick vi säga välkommen till lilla Ållie. Kela har fått en liten bebis att ta hand om och lära upp, som hon dessutom är moster till!  Åkte för att hälsa på och fick i oss lite god mat. Tack tack =)

Bebisarna i familjen tydde sig till varandra.

Och dom här brudarna kommer göra stan osäker tillsammans, när den tiden kommer....

Idag hämtade jag och Luna Rosita på dagis. Luna tyckte det var jättekul med alla dagisbarnen. Sen tog vi en promenad hem och inhandlade blöjor och glass. Dagen har gått oerhört fort och imorgon ska jag träffa syster, ska kolla på stan efter grejer till balen som är den 30 maj. Ska bli så kul!

Äntligen en bild på stora tanden upptill! Så söt min lilla guldklimp!




Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vilken underbar liten tand haha såååå söt!!!

2009-05-14 @ 22:10:59
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Rickard

hej gumman sitter här o du ligger o sover sen läänge tänkte bara säga att det var ett hemskt gulligt inlägg du har kastat in tack mitt hjärta puss puss

2009-05-15 @ 02:12:33
URL: http://magnil.blogg.se/
Postat av: L

Åh det finns ju inge mysigare staket än såna där med pinnar eller vad man ska kalla det=) Passa väll inte så bra i sthlm dock :-D

hehe så söt hon e med tanden :-)

Hoppas ni får en härlig helg!!

2009-05-15 @ 15:40:49
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: L

Och grattis till din rickard :D

2009-05-15 @ 15:41:32
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Judit

åh nej va sött :D fått tandis och allt!

2009-05-17 @ 09:29:00
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: jennifer

aaaaw söt tanden :P

2009-05-18 @ 13:15:34
Postat av: Katarina

Ni har en väldigt söt unge : ) Den bilden hon nästan hoppar in i kameran är helt underbar!!



(Ronnys katta om du inte vet vem jag är.. :D)

2009-05-31 @ 14:13:45
URL: http://devilxdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0