spökar det på nätet med?

Lite konstigt är det ju att temat på bloggen helt plötsligt ändrades? Nu gör det ju inget eftersom jag skulle ändra designen, förhoppningsvis denna vecka med hjälp av Nina. Insåg igår att jag faktiskt hade iskall snö som bakgrund och Luna var 4 månader gammal på headern. Så ändrig var på väg men inte utan att jag varit inne och fixat??... jaja...

Idag har vi fixat lite. Fått upp tavlor och ljusstakar på väggarna. Lampan uppsatt i hallen och lite annat smått och gott. Efter det åkte vi in till stan och skulle kolla gardiner. Men guuud vad dyrt det är med färdigsydda gardiner?! Minimum var 495 kr per längd på Åhlens. För jag ville inte varken ha rosa prickar eller stora oranga blommor på som dom för 99 kr som fanns med. Rena rånet... grinig blev jag och struntade i det, ska kolla tyger och sy egna istället. Eller lägga huvudet på sne och mute Erika eller svärmor att göra det istället =)

Promenerade till krämaren och Clas Ohlson och köpte lite grejer. Rickard behövde minnerkort till kameran och jag hittade slickepott och teflon-bakplåtspapper. Sen blev det en grillkorg, som man kan lägga grönsaker eller skaldjur i så dom inte ramlar genom gallret. Himla smart grej! Sen en sväng till Willys på vägen hem och kompletterade lite så vi kunde göra tacos till kvällen. Och det blev det, gud vad mätt man blir.. äter ju alltid lite för mycket.

Förresten blev det ingen joggingtur igår, var på tok för mörkt och otäckt ute för lilla mig. Man behöver ju inte bjuda ut sig till diverse skumt folk och våldtäcktsmän som håller till utomhus då. Så imorgon blir det en tur med Erika som vanligt istället. Nu ska jag ut och hämta sista tvätten i tvättstugan och sen sovaaaa!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag trodde att det var du som hade ändrat :/ Skumt!

Ang. gardiner så finns det fina och bra på Ikea (om du vill ha något neutralt då) och sen finns det rätt så billiga på jysk. Kolla där!



2009-05-19 @ 08:22:51
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja jag håller med föregånde skribent om att jag trodde det var du som ändrat... Läskigt när det blir så där!! haha ja vi får väl se om jag går på några mutor;) Ja ikväll borde vi springa vet tyvärr inte när jag slutar, det har blivit lite ändringar i schemat på jobbet men jag hoppas att jag ska kunna komma hem i någorlunda bra tid ikväll iaf...

Annars får vi springa på upplystacykelvägar ikväll.

Klokt av dig att hålla dig hemma, istället för att sprina alldeles ensam i mörkret. Klok flicka ;)

Puss och kram

2009-05-19 @ 11:16:54
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: L

Ja det är verkligen bra att du lyssnar på den! Så ofta som man får höra historier om att kvinnor ignorerat den lilla rösten inombords för att man kännt sig löjlig. Och sen har något hänt.



Sån där grillgaller grej vill jag också ha. Vi grillar alltid massa grönsaker och blir alltid någon som ramlar ner.

Har du kollat hemtex på gardiner? Dom har ju ofta rea och extrapriser. Där hittar jag ofta gardiner.

Ha en bra dag och lycka till med joggningen.

kramis

2009-05-19 @ 13:54:39
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja haha så kan det bli :)

Vi mammor är ju de värsta virrpannorna som finns :D



Vi får ta och fixa designen snart. Inte för att jag är världsbäst på det men något borde jag ju kunna hjälpa med :)

2009-05-19 @ 19:21:58
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: jenka

trodde du hade ändrat designen hmmm puss

2009-05-20 @ 14:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0