En vanlig tisdag

Dagen har inte bjudit på något utöver det vanliga. Har haft en hemma-mys dag och kommit på rätsida med Lunas sovtider. Skönt! Har även varit ute en sväng, och passat på att handla sånt som fattas i kylen. Luna fick syn på en massa fåglar som flög runt runt och det var kul! Nu badar hon med pappsen och sen blir det kvällsmat, så får vi se hur länge hon orkar vara uppe. Ikväll blir det toast och tv med Rickard. Kort och gott en helt vanlig tisdag!

Dagens låt är: Rhianna - Umbrella
Den hade jag i lurarna när jag var ute
och sprang i somras. Dags att börja
röra på sig igen. Man mår bättre när
man får göra sig av med lite dålig
energi. Då kan man lika gärna bränna
den på lite träning! Bra för kropp och själ!

GOD KVÄLL!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi måste verkligen träffas i veckan. Saknar er!

Fick gris-sprutan idag så vi får se om jag blir sjuk, annars så vill jag verkligen träffa er! Men det kan vi ju höras om ;)

Hoppas ni får en myspys kväll nudå ;)

Kramar i massor!

2009-11-03 @ 21:49:51
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0