Första advent!

Äntligen kan man på riktigt börja längta efter julen!
Nu är den inom räckhåll.

Imorse ringde Nina och undrade om vi ville med och bada, men eftersom Rickard jobbat natt och inte har slutat än så tippade jag på att han behöver sova när han kommer hem. Så det får bli en annan dag. Luna sover för tillfället så jag ska plocka med lite tvätt och greja lite. På tisdag ska jag nämligen ha storstädning. Luna ska till farmor och jag ska ge mig på fönster och golv med en grundlig rengöring. Så är julstädningen gjord och jag kan med samvete pynta lite.

Gårdagen var väldigt trevlig. Vandrade runt på stan med Jennifer och hittade en och en annan julklapp. Efterson Punkten (där vi brukar äta bakad potatis) är stängd för renovering så fick vi äta våran bakade med kyckling inne på Krämaren. Gott det med men inget slår en bakad med skinka och vitlökssås på Punkten! Vi får se om Jennifer kommer in till stan något mer snart. Luna var nöjd ända till hon kom på att hon ville härja runt inne på Indiska. Liiite för mycket prydnadssaker för att det skulle gå, med det hade dom inte på Indiska redan tänkt på och ställt ut en skål med pepparkakor. Så med en stor pepparkaka att sätta tänderna i var hon nöjd ända tills det var dax att åka hem. Luna fick även ett klistermärke och en adventskalender av brandmännen, som stod utanför Åhlens. Tack för en mysig dag Jennifer!!

Dagens låt: Pink - Please don't leave me
Den gick varm inne på Krämaren
igår när vi struttade runt där! Jag
är ju som tidigare kännt, svag för
Pink. Gillar all hennes musik vill
jag nog påstå!


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha ja vilken tur att jag har en knodd i magen nu då så du får springa på bebisavdelningen ett tag till:)

Haha nej du tillhör inte tanterna som frerik skrev om utan det handlar om min mor och hans mor, så du behöver inte ta åt dig:) Ja jag och Fredik tänkte ta lite papparkaksbak och lussebak nästa helg då när jag är ledig, så du är välkommen att hänga på om du vill;)

Stora kramen

2009-11-29 @ 12:47:40
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Erika

oj nu kan jag inte stava till gubbens namn heller illa illa Fredrik ska det naturligtvis stå på båda ställerna;) Kramar

2009-11-29 @ 12:49:06
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja mysdag.. Tror ja kmr in på torsdag slutar 12 då =) Kram

2009-11-29 @ 13:15:02
Postat av: Nina

Men nu blev det ju Gustavsvik ändå ;) Så kul!

Längtar tills vi komemr iväg, bara en timma kvar typ haha

Kram!

2009-11-29 @ 14:20:32
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack tack tack tack för idag! :D Det var jättekul!

Ses igen snart hoppas jag <3

2009-11-29 @ 20:38:44
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

tack tjejen! :D



vi har haft kalas hela helgen så det har varit toppen :D



hur har du haft det? blev det fint med pynt? krams

2009-11-29 @ 23:51:17
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0