kalas, träning mm..

I tisdags var jag på första träningspasset. Berättade vad jag ville uppnå med träningen och fick hjälp att lägga upp träningen av istruktören. Så när jag gick hem sen kände jag mig så taggad. Ska bli så kul att börja träna igen!
I onsdags åkte jag och Lunis upp på stan en sväng för att köpa den här pennan man kan skriva med på undersidan av strumpor/strumpbyxor så att det blir halkskydd. Luna avskyr att halka runt i strumpor så hon går jämt barfota. Ska bli intressant att testa om det funkar! Efter shoppingen åkte vi till Nina som fyllde hela 23! Rickard kom dit lite senare och hon bjöd på tårta och en massa goda bakverk. Luna gick direkt med Eya till lekrummet. Det blev ett långt besök och inte förän seeent åkte vi hem.
Igår, torsdags var vi hemma hela dagen och jag gick iväg på kvällen för mitt andra pass. Det gick jättebra och på lördag eller söndag ska vi dit igen. Rickard och Lunis ska med och bada medans jag tränar.
idag, fredag blir det fredagsmys som vanligt. Rickard ska jobba natt denna helg och jag och Lunis tittar kanske ut till fällersta om inget annat dyker upp. Ska även få det lite fint här hemma, och om jag orkar putsa fönstren. Första advent på söndag ju! Då åker stjärnan och ljusstakarna upp! MYS!

Dagens låt blir: Muse - Uprising
Muttrade på att Rickard hade
fyllt mp3n med sin musik igår,
men faktiskt så visade det sig att
det funkade att träna till!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Tack vännen <3

Ja vi får ses igen i helgen tycker jag. Så att det inte går så lång tid emellan, speciellt nu när "det andra" närmar sig ;)

Kramar!

2009-11-28 @ 00:17:07
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

hoppas ni får en underbar jul!!! kram

2009-12-23 @ 13:39:20
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0