Reste till snön

I onsdags förra veckan åkte vi till Ställdalen hela familjen. Rickard skulle med pappa och lillebror till Grängesberg och kolla på en tribute till Johnny Cash. På torsdagen åkte Rickard hem igen för att jobba och jag och Lunis stannade kvar till lördagen. Mycket snö hade det kommit och en dag fick Luna komma och leka på dagis. Jätteroligt tyckte hon och brydde sig inte speciellt mycket om mig utan lekte med dom andra barnen på småbarnsavdelningen. Mamma och pappa följde med till Örebro och blev kvar till söndagen, då vi firade fars dag! Lunis hade hittat en Vessla till Rickard på IKEA dagen innan så den fick han. Det blev en heldag vid marieberg efter frukost (10kr!) på IKEA. Kollade en del julklappar. Jag behöver kolla några gånger innan jag hittar nått! Senare på kvällen kom farfar Micke och hälsade på.

Oj det var helgen i korthet =)

Idag händer inte så mycket, håller oss hemma under dagen och senare ska Rickard ut till marieberg med mammsen. Kan avslöja att det blir fläskpannkaka idag MUMS! Nu är det även bestämt att vi ska gå på O Helga Natt den andra advent. Brukar alltid kolla på det på tv och i år ska dom hålla till på Stortorget. Vänta bara tills december då kommer alla mina dagens låtar vara julsånger. ÄLSKAR julen, det pirrar i hela kroppen!

Dagens låt kommer senare under dagen.

Kommentarer
Postat av: Lill

OKok.. Skaffa det.. :) Jo det är bara bra med oss.. Full fart..!! Freddie växer så det knakar.. Hur är det med er?? Kram

2009-11-10 @ 15:42:22
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Nina

Jodå, allting är bara fint här :) Hur är det med er?

Jag saknar er med! Vill ni komma över imorgon? Efter två nångång då Eya slutar dagis? salah åker iväg till Umeå ikväll och kommer inte hem förrän imorgon kväll eller kanske till och med på torsdag.

Massa kramar!

2009-11-10 @ 16:24:28
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ne stackarn :( Dem är så sköra dem små.



Åh va kul att ni kommer! Var ju så länge sen ni var här sist så det är verkligen dags :D

Ja, då hörs vi imorgon då! kram!

2009-11-10 @ 19:44:14
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0