Snart helg

Veckorna bara springer fram, det dröjer inte förän det är första advent.
Imorse efter frukost gick jag och Lunis ner till Erika och hälsade på. Flera veckor sen sist, så det var jättekul! Och magen växer vill jag lova. Fick även se lilla knodden på bild eftersom dom har varit iväg på ultraljudet. En av bilderna var en vinke-vink bild precis som Lunis gjorde på en av sina. Har även lovat att vi ska ses lite oftare, vi bor ju grannar banne mig. Ska iaf julpyssla lite när det börjar närma sig. Göra kransar och kanske baka lite lussekatter. Och om det blir av så vore det roligt att gå på julkonsert där Magnus Carlsson ska uppträda med sånger från nya julskivan. Det blir isåfall den 10 December i Sköllersta kyrka. Men men det blir längre fram... fick iaf en påse med bröd från det berömda julbaket i dalarna, tack vännen!

Nu ska jag gå in till lilla hönan som nyss vaknat. Sen åker vi iväg till Fällersta lite senare, och stannar över helgen. Hade gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0