Stan

Nu sitter jag och Lunis här en snabbis innan vi ska ta oss upp på stan. Ska träffa Jennifer en sväng, var länge sen nu så det ska bli roligt. Inatt däremot var det inte så kul. Luna vaknade vid 4a och ville INTE somna om. Efter en timmes krångel fick vi äntligen sova.. ska bli skönt att hon börjar på dagis, tror hon blir understimulerad här hemma. Blir nog kul för henne att härja runt med andra barn på dagis och förhoppningsvis TRÖTT på kvällarna =)
Tror jag får ta träningen ikväll istället för imorgon. Vill städa och få iordning här hemma så man kan få upp stjärnor och stakar i fönstren. Och kanske springa iväg på julmarknaden. Lunis första isåfall!

Nya julstjärnan ska upp i år, som jag fick av mamma o pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0