vinter på väg- kallt!

Helgen har inte bjudit på någon tid att blogga. Har varit fullt upp! I lördags jobbade jag 10-17, och det är så kul att vara tillbaka och få jobba lite emellanåt. På kvällen kom Ronny och hämtade mig för jag skulle hjälpa till att spöka ut honom och Sofi som skulle iväg på fest. Och guuuud vad coola dom blev! Tiina förvandlade Sofi till en ängel och Ronny skulle föreställa motsatsen :D Bilder säger mer än ord så här kommer ett par bilder.
Dom små blir större när man klickar på dom.

Ängeln Sofi, Djävulen Ronny och Vampyren Anna.

Så himla snygga!!

Sen var det helt plötsligt söndag och jag jobbade 9-17. Efter det tog jag en promenad hem och Rickard och Lunis mötte jag på vägen. Så kvällen blev tidig för Luna som inte orkade hålla sig vaken. Jag och Rickard kollade på film sen var det läggdags även för oss.

Återkommer med dagens låt. Nu ska jag och Lunis ta en sväng till kontoret.

Kommentarer
Postat av: Nina

Gillar den stora bilden där alla är med :D

2009-11-02 @ 12:53:05
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0