Jobbat

Idag har det varit en lång dag. För min del började den med sovmorgon. Rickard gick upp med Luna så jag fick sova lite, och guud vad skönt det var! Sen har vi tagit det lugnt, ätit resterna av våran tacos-fredagsmys-kväll vi hade igår. Vädret har ju varit så tråkigt men Luna lyser ju upp vilket höstmörker som hellst. Glad som en sol jämt lilla älskligen. Sen vid 16 var jag på jobbet. Kul dag med kalas och trerätters middag! Rickard och Luna fick besök av nanno o faffa under kvällen och innan det var dags för dom att åka hem kom dom och hämtade mig, TACK! Så nu är jag hemma igen och ska välta omkull i soffan, är så sjukt mätt! Sen blir det att krypa ner hos hönan som fick somna i våran säng. Gud vad man saknar henne när man inte är hemma!

Får ju inte glömma dagens låt! Det måste ju bli
Keri Hilson feat Ne-Yo, Kanye West - Knock You Down
Otroligt skön låt. Den spelas överallt och den är given
när jag och Lunis har städdag. Den gör mig glad helt enkelt!

Det var dagen i korthet och nu ska jag lyssna färdigt på låten sen väntar älsklingen och soffan! Solong!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kul med lite jobb :)

Hoppas ni har haft det riktigt mysigt denna helg! Vi får ta och ses i veckan tycker jag ;)

Kramis!

2009-10-25 @ 08:13:48
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

de senaste gångerna ja kollat in här så hade du inte uppdaterat å nu va du i full gång. skoj. hoppas allt är bra med dig!

2009-10-25 @ 21:27:18
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: L

Hej hej. Ja du har varit försvunnen ett tag nu =) Ja Emmie växer så det knakar! 4Månader vart hon igår. Tiden går så himla snabbt! Hur gammal e lilla Luna nu?? Haft en bra helg?? Kram

2009-10-26 @ 10:54:46
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0