Mycket

Jag har helt enkelt inte haft något intresse för att blogga. Det har varit en jobbig period. Men livet går vidare och även bloggen lever vidare =)

Mycket har hänt de senaste veckorna när jag har varit frånvarande härifrån.

- Luna har börjat GÅ! Japp hon tog god tid på sig. Är så stolt över henne, och man inser att hon faktiskt börjar bli stor!

- Jag har börjat jobba lite. Tre dagar än så länge, men det är skönt att kunna ta det lugnt, så Luna får vänja sig med att det är OK att jag är borta vissa dagar. Superbra arbetsgivare.

- Rickard har börjat plugga upp ett par ämnen, och även fått nytt jobb.


Vi har varit i Ställdalen och hälsat på, många promenader i skogen och plockat bär och svamp. Spelade brännboll en dag och Rickard roade sig med att ta kort precis när man skulle slå iväg bollen. GUUUUD vad rolig man ser ut! Himla kul med brännboll, länge sen man spelade. Vi han även med en sväng till Ludvika och Luna fick nya höstskor och en mössa. Träffade Natta och Noel med, alltid lika roligt, saknar er. Och Luna fick så fina kläder i efterskott. Tack!



Har även hunnit med en hel del ute i Fällersta, och även besök här hemma. I fällersta har det varit allt från filmkvällar, och besök av Nina och Eya, till att göra ny hage till hästarna i bitande höstväder. Men det är skönt med hårt arbete, slippa tänka och känna att man åstadkommer något. Tack för allt!

Sen har Luna haft sin fösta ögonfluss... inte  roligt alls, men värst har det ju varit för Luna men hon har tagit det otroligt bra. Skulle jag behöva gå upp ett par gånger per natt och behöva badda ögonen i varmvatten för att kunna se något skulle jag bli grinig. Men inte Luna. Igentäppt i både ögon och näsa och när man tänder lampan så sitter hon där med ett leende på läpparna. Ett litet änglabarn är vad du är vännen!!

Mycket bilder är tagna men inte inlagda än. Ett bildkollage får det nog bli i nästa inlägg!

Tack vänner och familj för att ni finns där!



Kommentarer
Postat av: Erika

Ja jätteroligt, börjar klia ordentligt i fingrarna nu men jag får försöka lägga band på mig ett tag till iaf:) Tack själva roligt att vi äntligen fick ses, det var ju så länge sedan... Åhh stackars liten hoppas hon kryar på sig snart, kan inte vara lätt att vara så liten och sjuk:( Kul att se en uppdatering, förstår att du haft det jobbigt! Hoppas du vet att jag finns här när du behöver!!!

Ha det bra vännen!

Jättekram

2009-10-20 @ 11:20:59
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0