Underbar helg!

Hoppas denna helg blir starten på resten av sommaren.

Igår åkte vi som sagt ut för att lämna Luna hos Nanno. Och hon var så nöjd så. Tiina gjorde mig fin och sen skjutsade Robbin oss till Tessan och Jimmy. Riktigt god mat och en och en annan öl/grogg. Det var garanterat inte sista gången den här sommaren. Tack för en riktigt kul kväll! Kom hem när fåglarna började kvittra..



Och att få sova en (halv) natt utan en ettåring liggandes på tvären mitt emellan var ju underbart. Gick upp runt elvasnåret och vid tolvtiden kom Erika och Fredrik på Lunch-grillning. Alltid lika trevligt! Blev kött och hamburgare så nu är grillen invigd för den kommande sommaren! Och Luna är fortfarande i Fällersta, kommer inte hem förän ikväll så det blir en hel dag för bara mig och Rickard idag, så uppskattat! TACK! 

Imorgon är det dagis för Luna och jag och Rickard ska ta tag i lite buisnes.

Dagens låt skulle vara en gammal goding som vi hittade inatt. Men tror ni jag kommer ihåg den nu? Nej.. så det får bli en annan bra låt istället. Den här kommer alltid att ha en speciell plats hos mig:

Takida - Curly Sue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0