varmt

Redan nu så tidigt på morgonen är det faktiskt väldigt varmt ute. Har nyss lämnat Luna på dagis, och idag lämnades två andra tjejer samtidigt, och när mammorna skulle gå tog dom Luna i handen och gick till fönstret för att vinka. Tror Lunis skaffar sig kompisar! Roligt!


Luna på röda faran som nu är såld. Den åkte jag senast på 8
dagar före Luna föddes.


Igår när Rickard gick för att hämta Luna gick jag ner till Erika en sväng. Hon bjöd på goda hemmagjorda kakor och hemmagjord saft! Somrigt! Luna ville inte somna så dom kom ner och gjorde oss sällskap. Tiden går fort men ändå så långsamt nu när det snart är dax för knoddis att komma ut! Lunis busade med hundarna och sen när hon var trött var det dags att gå hemåt och laga lite mat. På Eftermiddagen åkte Rickard iväg och hämtade mopeden som vi fått såld =) så jag och Luna gick ut på baksidan och tog med oss rutschekanan och lite annat kul. Grannens katt kom och hälsade på. Jag rensade bort gammalt ris och löv från rabatten och idag ska jag nog ge mig på den på framsidan. Men nått som är säkert är att det snarast blir staket på baksidan. Kommer det en katt så följer Luna den eller så vill hon inte stanna på våran "plätt"..

Igår fick jag biljetterna till dansuppvisningen som jag och Rebecka ska gå på. Det är kusin Isabelle och Engelbrektskolans dansklassers som har våruppvisning. Ska bli så roligt! Den 22a ska vi dit!

Dagens låt The baseballs - Love in this Club
Den har gått varm hos oss i ett par dagar!

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är helt lungt att du lånar den någon dag till vi är inte i behov av den dom närmaste dagarna tror jag. Så ha den tills du är klar:)

Kram kram

2010-04-14 @ 21:40:13
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Rickard

nu ska jag fixa minibiken med stödhjul o begränsad gas till luna hehe

2010-04-16 @ 00:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0