2 år med världens finaste tjej

Den 17 Augusti fyllde hon lilla hönan! Fattar inte att tiden går så fort! Vi har firat lite  grann men vi skjuter på resten, så många som vill fira! Anledningen är att jag åker på en resa med jobbet imorgon och kommer hem på lördag. Sen blir det mer fira =) Idag är Jennifer och lilla Sonny i stan så dom kommer hit på blåbärspaj om en stund! Ska bli skoj! Tråkigt nog blir det inga bilder idag, har inga på den här datorn, den andra är svårt angripen av virus för tillfället! En liten uppdatering iallafall!


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag får önska Luna ett stort grattis i efterskott:)

2010-08-18 @ 17:09:01
Postat av: Jennifer

ska försöka hinna med å lägga upp alla bilder som jag tog på luna igår på min blogg så får du sno dom =) kram

2010-08-19 @ 10:15:05
Postat av: Petra

tack sandra =) hoppas det är bra med dig!!

2010-08-24 @ 11:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0