blåbär och fästingar

Efter en jobbig vecka så börjar det repa sig med saker och ting. Jag har jobbat och Rosita har varit här och gjort oss sällskap. HUr som hellst så har vi haft det jättemysigt i Motala med Nina + familj och Tanja och Markus. Hyrde stuga vid Varamon. Väldigt fint men vädret kunde ha varit bättre. Rickard och Salah badade oavsett temperatur och väder. Men det kan fan inte ha varit mer än 16-17 i vattnet. Isade i benen.

Mina hjärtan vid Varamon


Nina har inte långt kvar nu, tjockisen =)


Eya och Luna mumsar chips, Tanja håller ett öga på dom så
vi fick bädda!


Luna i sängen som hon och  jag delade!

Idag har jag och Luna varit i tvättstugan och däremellan ute och lekt. GIck till skogen och åt blåbär och hallon. Lunis sov middag och sen vid blöjbytet hittade jag en fästing på henne. Jag tycker det är så äckligt med dom hemska små blodsugarna. Fy fasen... gick en timme så fick jag plocka en på mig själv också. Mitt livs första fästing!! BLÄ!

Gott! OCH nyttigt =)


Äckligaste jag vet!

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till Eya & gravid med nr.2]

Hörru, va snäll nu! :) Jag är inte fet, bara gravid hehe



Usch för äckliga fästingar. Hoppas att jag aldrig får såna "på mig".. Eller Eya för den delen. Skulle nog inte kunna plocka bort en så det skulle bli kalabalik här hemma :P

2010-08-08 @ 01:20:08
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Becka

jaa, ursh! jag vet inte hur många äckel jag har fått plockat från Hampus! :) men hade ni det kul i stugan? puss o kram // becka<3

2010-08-08 @ 18:21:04
Postat av: Nina

usch ja hatar med fästingar. urk! =(

2010-08-08 @ 22:28:01
URL: http://deliciously.se
Postat av: sofie

Tja på er pumor:D

2010-08-17 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0