trip till ställdalen

I Fredags fick vi besök av Lunas mormor o morfar och morbror. Vi åt lite tacos sen följde jag och Luna med hem till ställdalen, och vi är kvar här än. Det har varit 26 grader kallt och snöoväder. Men ikväll bär det av hem till Örebro igen. Och imorgon är det dagis för Luna. Bjuder på lite bilder som mamma tagit!
  
Första bilden är på Freddie och Luna när hon var en vecka gammal och den andra bilden är hon ett par månader gammal skulle jag tro.

Och det här hittade jag med, pappa som har scannat. Det är jag när jag var liten, vi var på sommar semester kommer jag ihåg.

Mer uppdatering kommer när jag är hemma igen!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi var på semseter på Eskilstuna djurpark

2010-02-07 @ 17:44:53
Postat av: Erika

Har ni tillfrisknat ännu??

Vore kul att ses...

Saknar er MASSOR!!!!

Puss och kram

2010-02-14 @ 22:28:54
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Nina

Saknar dina uppdateringar! Vill ju läsa om eran vardag de dagar vi inte ses :)

KRAM!

2010-02-25 @ 11:16:08
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0