dan före dan

Igår var Rickard ute hos sin mamma och hjälpte Anders så jaag och Luna viste inte riktigt vad vi skulle göra. Men efter att Luna sovit middag och ätit lite följde Erika med oss till Anneli och hälsade på. Det var länge sen så det var roligt att träffas! Luna var inte alls blyg denna gång och hon fick leka med några av Annelis många halsband. Det var kul! Vi fikade och hade trevligt en god stund sen begav vi oss hem igen i kylan.
Idag är det tisdag, alltså min sovmorgon-dag när Rickard går upp med Luna. Även idag åkte Rickard med Anders så jag och Luna ska ta och sortera lite tvätt och plocka här hemma. Och förbereda för imorgon när det är första gången på dagis! Spännande ska det bli! Både jag och Rickard följer med och kollar läget. Jag tror Luna kommer ha jättekul, men jag berättar mer imorgon när vi kommer hem!

Det är inte klokt vad tiden går. Stora tjejen börjar på dagis redan!

Årets första "dagens låt" blir:
Israel Kamakawiwo'Ole - Somewhere over the rainbow
Är det någon som kan framföra denna låt på bästa sätt så är det han.

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Hoppas det går bra på dagis! :) Spännande!

Hon kommer säkert att tycka om dagis och alla barnen där.

Kramis!

2010-01-12 @ 20:11:42
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Lillen

Åh så stora tjejen börjar på dagis :-D Spännande! Vad ska du ha för dig på dagarna då? Jobba?



Ja sömn är ju verkligen en lyx nuförtiden s

Men annars mår vi bra här hemma. Rutinerna funkar bra. Iskallt här hemma så jag går runt med sockor hela tiden haha. Har ni kallt inne? Mycket snö ute?

Hur är det med er??

2010-01-13 @ 09:13:01
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nina

å va spännande. ja hoppas att det går bra! :D



ja grekiskt är så gott. käkade det idag igen. hemmagjort såklart. inte lika gott som äkta grekiskt. men det funkar riktigt bra :D



hoppas ni får ta er ut och käka något riktigt gott och ha lite egentid :D

2010-01-13 @ 19:42:07
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0