10 Januari

Dagarna bara går och jag hinner ju knappt sitta här... Hur som hellst så har vi firat nyår hos Nina och Salah och efter det åkte vi ut till fällersta. Rickard har jobbat och jag och Luna har hälsat på där. Rickard har genomlidit magsjuka och Luna har haft feber. Och jag har haft obeskrivligt ont av en visdomstand som kommit upp. Jag har ju underskattat tandvärk kan jag säga... gud vad ont det har gjort. Har gått på smärtstillande för det tryckte på käkmuskeln och säkerligen nån nerv med. Rickard hade samma sak samtidigt så det har varit små tuggor som gäller. Nu är det iaf över, tack och lov.

Idag var vi ute i fällersta sen när Rickard kom hem åkte jag till Isabelle för att slinga hennes hår. Sitter här och väntar på resultatet. Igår gjorde jag även slingor på Sofi, och det blev bra. Kusinerna har bakat så nu sitter vi och mumsar negerbollar och tigerkaka. M M M!


Efter att folien setat i kunde vi konstatera att det hade fungerat. Så då var det bara att skölja ur.


Dom goda negerbollarna! Den platta hade vart i mikron, men gud vad god den var varm!


Och det här blev resultatet! Kolla vilken snygg kusin vitamin jag har!!

Så där ja, nu har vi ätit burgare, riktigt gott! Och snart är det dags att åka hem till Rickard och Luna! Och nu blir det lite mer inlägg är det tänkt. På onsdag är med Lunas stora dag med, då hon börjar på Dagis! Spännande!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0