15 juni

Tänkte att det får bli lite bilder på vad vi har haft för oss dom senaste veckorna!


Luna och Rosita har uppträtt på vårfesten på dagis! Jag Rickard
och Nanno var på plats. Jätteduktiga allihopa!

Rickard har haft provskjutning på jägarkursen.
Och som ni ser så gick det rätt så bra för honom!
Nu väntar bara uppskjutningen!

Bröllopet var vi ju på men innan
det så var Rickard på svensexa!


Sen var vi och besökte ridskolan där Rasmus och Rebecka och Tiina
går varje lördag. Det var uppvisning och sen fick vi provrida. Jag har
inte ridit sen jag var 8 år så det var väldigt kul! Svårt att hålla sig
kvar men till sist gick det bra. Väldigt kul! Rasmus och Rebecka fick
visa hur det skulle gå till! Luna tyckte det var roligare att blåsa
maskrosor. Efter god mat åkte vi hemåt igen!

Vi har varit ute i fällersta och grillat. Sen var det dags att sätta upp
poolen som legat och väntat i 2 år på att få komma upp så då fick
Luna vara med att plana ut marken. Katten hampus gör det han ska
på gården han med!


Sen har vi varit på Eyas 2års kalas! Massa gottit bjöds det på och
födelsedagsbarnet fick många fina presenter! Vi stannade till sent
och busfröna gick och la sig själva!

Idag är jag ledig så idag får vi finbesök från Löa! Min moster Madde med gubbe och mina kusiner! Hoppas vädret håller i sig så kan man tända grillen! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina (mamma till Eya & gravid med nr.2)

Va konstigt.. Jag ser den ju :/ Prova att trycka F5 knappen då..

Kram!

2010-06-15 @ 10:22:53
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina (mamma till Eya & gravid med nr.2)

Kul att du uppdaterar med lite bilder och text om vad ni gjort den senaste tiden :) Alltid roligt att läsa om er vardag!

2010-06-15 @ 10:25:16
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Erika

Åhh vad roligt att se vad ni har gjort dessa dagar:) Fint på bloggen har du fått igen också!!! Hon är allt bra duktigt Nina.

Ses imorgon hoppas jag! kram kram

2010-06-16 @ 00:08:40
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0