en doft av sommar...

I torsdags var åkte jag till Bvc med Luna, för jag misstänkte att hon fått fotsvamp. Hon var torr, irriterad och flagade under fötterna och på tårna. Men när vi kom dit så visste dom inte riktigt vad det kunde vara så flera läkare tittade på hennes fötter (det gillade hon inte..) Till slut trodde dom att det kunde bero på en infektion eller bakterier så då fick vi gå och göra ett halsprov. Och det visade sig att det var positivt för streptokocker. Så med streptokocker under fötterna äter hon nu en pencillinkur i 10 dagar så får vi hoppas att det går över.

Så i fredags var hon hemma från dagis för det tar ett par dagar innan man blir smittfri. Lördagen spenderade vi i Fällersta och Lunis hade kul som vanligt. Vi målade påskteckningar och grejade, och Rosita har blivit duktig på att skriva bokstäver! Vi var kvar även till söndagen och på kvällen åkte vi hemåt.

Luna somnade vid halv åtta och jag tvättade till nio. Och när jag gick till tvättstugan kom den, doften av sommar! En granne grillade ute på bakgården! Åh vad jag vill ha sommar och grillväder! Slippa overoler och stövlar.. hur som hellst så blev det en myskväll med karln igårkväll för Luna sov som en stock till åtta i morse, skönt! Och nu är hon tillbaka på dagis!

Dagens låt blir det idag: Shaggy - Angel
Kommer ni ihåg den??
Hörde den i tvättstugan, grilldoft och
denna låt är sommar för mig!

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Saknar er ;)

2010-03-31 @ 12:40:23
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Petraa har du sluttat blogga? facebookar bara lr ;) puss

2010-04-01 @ 09:23:09
Postat av: Petra

Jennifer: Nejdå :P jag bloggar, men nu är det så tråkigt att jag inte får in några bilder.. vette fan vad som är fel.. menmen nu ska jag skriva ett inlägg

2010-04-01 @ 10:38:34
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skumt de där med bilderna, men du kan se mina va?

2010-04-01 @ 15:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0