måndag morgon..

hur ofta är man så här nöjd en måndag morgon? Kanke för att man jobbade i helgen och för att solen skiner =) Hur som hellst är Luna på dagis och jag ska börja röja upp lite, vårkänslor och vårstädning är bäst att ta vara på när dom dyker upp! Fick en chock när jag tittade ut på baksidan. Mer än hälften av all snö har smält undan! Går inte att öppna dörren men snart så!

Lunis spenderade helgen med mormor, morfar och morbror. Och det gillade hon. Så himla glad hon har varit! Sen fick hon vårskor, foppatofflor och en ny sagobok. Tack tack!! Av någon anledning går det inte att publicera några bilder men jag jobbar på det..

Nej nu ska jag boka tvättstugan! Solong!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja jag ahr varit ganska flitig nu på slutet faktiskt:) Men har man inget att skriva så blir det ju ingen rolig läsning så man får ju vänta tills man har något vettigt att skriva;) Nej det är väl så är jag rädd, men jag är rädd för att jag ska vara en av dom som inte tappar vikt:( Ja du är så välkommen jag är hemma alla dagar utom imorgon. Så du får komma när det passar dig bäst:)

Hoppas allt är bra!

puss och kram

2010-03-23 @ 18:47:19
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja det blir bra det:)

Nej men med min vanliga tur så skulle det inte förvåna ig om det blev så...

Haha ja ajg lovar att jag blir din träningskompis isåfalll:) Jag kan behöva röra på mig;)

kram kram

2010-03-24 @ 10:27:10
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0