snön smälter!!

Dagarna går och faktiskt så smälter snön mer för var dag som går. Underbart tycker jag!

Veckan som varit har mest varit vardagliga sysslor och dagisrutiner. Har även träffat Kika och Fegick (Erika och Fredrik. Kaffe och blåbärspaj, trevliga vänner och lite solsken förgyllde den dagen. Bara snön försvinner så våras det för brunch på uteplatsen... =) Hoppas verkligen på en kanonsommar!

Feber och röda prickar har Lunis genomlidit efter 1.5 års-sprutan. Men nu är hon på banan igen.

Igår var vi hos Nina med familj och hälsade på. Väldigt trevligt som vanligt, och tjejerna busade för fullt. Åkte hem på kvällen och Luna sov hela natten faktiskt. Igår natt var en hemsk natt, skrik och krångel.. Börjar fundera på att ge Lunis en vanlig säng istället för spjälsängen. Men det är än så länge på funderarstadiet.

I morgon och i helgen ska jag jobba så Lunis mormor och morfar kommer för att passa Luna. Ska bli roligt att träffas igen!
Så idag är det tvättstugan och städning här hemma som gäller. Rickard ska även på jägarkursen ikväll som vanligt. Och jag kan ju få berätta att han klarade uppskrivningen i tisdags! Stolt över min hunk!

Men nu ska jag snart hämta Luna från dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0