Lite bilder

Tråkväder med regn hela dagen... Har varit på Lunas första utvecklingssamtal på dagis men annars så har det inte hänt så mycket. Lunis faster Rebecka är här på besök tills imorgon!
Nej lite bilder var det...



Dagen före Rickards födelsedag hade jag Isabelle här och hennes kompis
Linnea. Dom hjälpte mig att baka massor med cupcakes. Nougatflarn,
negerbollar och rulltårta blev det med. Chokladmuffinsen skulle ha varit
med lavendel, men jag fegade ur och föreställde mig att det skulle
smaka strumplåda av det och det var nog lika bra det för goda blev dom!
Och Luna gillade smeten!


Rickards kalas blev lyckat och många kom. Barnen hade jättekul och
Rickard fick bland annat en vildsvins-lockare eller vad det heter. Snart
tar han jägarexamen och då blir det grisjakt. Hur som hellst är Luna
livrädd för den.. för den låter som Erikas hundars grisleksak Ragnar.
Lite senare fick vi trevligt besök av dessa hundar för Fredrik och Erika
fick sin lilla dotter Clea senare på kvällen! Efterlängtad om något!!!


Lite senare på kvällen dök Ronny och Sofie upp. Rickard fick mer
presenter och Sofie gick med mig på en promenad med hundarna.


Helgen som var, var vi ute i Fällersta. Som vanligt när Rasmus, Becka
och Tiina rider på lördagar så passar jag och Lunis på att leka med
Rosita. Denna helg följde Rickard med och tog lite bilder när dom red.
Kattungarna León och Lotta fick flytta med hem till Fällersta. Lunis
hade feber men försök få en ettåring att förstå att man ska ta det
lungt när man är sjuk?


Rickard följde även med på söndagen med kameran
för att fota Rasmus när han åkte cross på täby.


Sen var det dags för dagis igen på måndagen. Jag och Luna är på
väg dit!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jo, kan ju sätta in den i din blogg så kan jag fixa i efterhand om jag kommer på problemet :)



Kul att du uppdaterar med bilder igen! :)

Kramis!

2010-05-25 @ 21:18:27
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: rebecka.g.

fin bild det var på mig och Aramis. //kramar beckis

2010-07-09 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0