Veckorna rasslar fram...

...shit jag hinner inte med! Sen sist jag uppdaterade har vi hunnit med en hel del.

  • Jag har äntligen fått börja jobba. Än så länge 57% men mer blir det. Skönt att vara på banan igen efter en lååååång ledighet.
  • Rickard har börjat på ett nytt ställe, numera på Karamellkungen. Tack Sofie =)
  • Lillebror är här hos oss! 3 veckor ska han praktisera i stan och han är nu inne på sin andra vecka. Trevligt med sällskap!
  • Vi har varit på Wilmas 3års kalas. Och Luna hade så himla kul med den tjejjen! Inte sista gången vi ses!
  • Sen har vi varit på ännu ett kalas. Firade Isabelle i efterskott, alltid lika kul att ses!
Den här veckan kommer det vara fullt upp. Rickard fyller 25 på fredag så jag ska förbereda inför det. På fredag den 14e kommer vi fira honom här hemma på granrisvägen 10L med start runt ett. Sedan är var och en välkomna att droppa in på kaffe och fika under eftermiddagen.

Senare ikväll eller imorgon kommer ett inlägg med lite utlovade bilder! SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0