Till skogs!

Yes äntligen planerades det in en helg i Aspa! Började min lediga helg på så vis att jag jobbade som vanligt fram till halv ett. Sen gick vi ner till Erika Fredrik och Clea och sparkade igång grillsommarn! Gott och trevligt som alltid, lite oftare från och med nu ;) när värmen är på väg.
Mätt och glad skjutsade Rickard o Luna mig till tåget. Fick resesällskap av Lillebror Freddie och Sofia. Tess hämtar mig i Linde sen drog vi på oss termokläder och begav oss till garaget för att släppa ut fyrhjulingen. Riktigt roligt! Trots att jag inte nådde ner med fötterna så var det askul att köra! Gick in och tog en öl och påbörjade tjejkväll+Jimmy :-) Tessans goda tzatziki och tacos och en trevlig superledig kväll! Senare bastade vi och försökte spela yatzy men höll på slockna vid bordet så vi tog varsin katt och gick och la oss. Jag fick den som snarkade :P
Åkte hem på lördag eftermiddag och kom hem till Rickard och hunden Maja som vi var hundvakt åt! Lång promenad och sen blev det pizza och hämta Luna från farmor.
Veckan har gått som den brukar med jobb och tvätt och matlagning. Ledig idag men jobbar tors-lör. Får se om det blir en sväng till IKEA med Sofie idag :P Nu ska jag få något i magen!

Prinsessan på 2 års dagen. Shit vad tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0