Carpark

Igår fick jag äntligen lite tid med Luna. Hon går ju inte på dagis på måndagar. Så vi åt frukost och sen gick vi ut och gungade och tog fram trehjulingen, vilket var lönlöst för det var för mycket grus för att hjulen skulle rulla. Sen gick vi in och lekte med bilgaraget och åt lite lunch. Sen var det dags för mig att jobba. Jag ser henne knappt när jag jobbar som jag gör. Idag börjar jag kl 13 och slutar kl 22. Så nu efter jag lämnat henne på dagis ses vi inte förän imorgon igen. Då är jag iaf ledig =)

När hennes rum är i ordning ska den stå vid bilmattan

Kattis smyger på bilarna

Älsklingen!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Jag kan komma över nån dag och hjälpa dig med rummet, om du vill :) Slänger barnen till Salah så får jag fria händer :)

2011-02-09 @ 09:58:57
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0