besök

Igår efter jobbet kom jag hem och hade besök! Mamma o pappa 0 Queenie! Vi åkte en sväng till stan och skulle äta Lunch. Tyvärr kan jag inte rekommendera någon att äta på Mera Coffeehouse. Riktigt dålig mat. Sen handlade vi och åkte hem och drack kaffe. Rickard hjälpte pappa med bilen och jag och mamma lagade "rickards" älgburgare. Riktigt gott blev det! Hemmagjorda slår ju alla köpta burgare. Senare på kvällen trotsade dom vädret och åkte hemåt. Luna somnade inte förän halv elva.

Luna och mamma i soffan

Queenie ligger iaf still när man ska fota. Mer än vad Kattis gör :P

Behöver jag säga att dom hade jul :D

Krameli kraaaaaam

Idag ska jag hinna göra lite mat och plocka undan lite sen börjar jobbet kl 14! Hur ska man få tiden att räcka till?

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till två]

Va söta djuren är tillsammans :D



Ska se ifall vi kan ses imorgon ifall du vill..? Har en del att ta itu med men kanske vi hinner ändå :)

2011-01-05 @ 12:09:29
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0