Utgång, och tragedi i Norge..

I fredags åkte Luna iväg till Nanno på fredagsmys. Och jag åkte hem till Magda. Tog en öl väl framme och hamnade framför Nyheterna. Jag hade ju inte hört någonting om terrordåden i Norge. Helt sinnesjukt! Man kan inte förstå att sånt händer, att till synes helt vanliga människor kan dölja sjuka psykiska störningar. Planera sånt här och sen genomföra det. Nej alla tankar till Norge och de drabbade. Tände ett ljus med Luna och Rosita imorse till frukosten. Tillbaka till fredagen så gjorde vi oss i ordning och gick iväg till Strömpis, dansade, pratade och hade så himla trevligt. När vi gick hem gick blixtarna över himlen och sen brakade det loss. Micke hade bäddat soffan åt mig, tack tack och jag sov som en stock hela natten trots oväder. På morgonen åt vi frukost och sen släppte hon av mig ute i Fällersta på väg till Kumla.

Mumsiga mackor, Citronyoghurt med hemmagjord myssli och hallontée!

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Va bra att du hade trevligt :)

2011-07-24 @ 23:47:32
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0