26-timmars

Så då var mina 26 arbetstimmar på rad avklarade. Kom hem 10 imorse. Men jag måste säga att det gick rätt snabbt och smidigt. 3 dagar och två nätter ifrån tösen som varit hos Nanno. Kramkalas så det hette duga när jag kom hem imorse!!! Att man kan sakna någon så mycket! Toast och chokladpudding till frukost och sen ut i det fina vädret. Skönt att det har fläktat lite idag ändå annars hade man drunknat i svett. Vet inte hur många grader det var uppe i idag men varmt var det! Luna har vattnat mina rabatter med vattenslangen jag fick av henne och Rickard i mors-dagspresent. (För en gångs skull fick jag något jag tjatat om :D ) Sagor och glass på en filt i skuggan (mamma på solsidan av filten och Luna på skuggsidan) Rensat plattorna och Luna har varit med Rickard och Erik i Saxonparken och lekt. Grillade hamburgare och efter det hade jag tvättstugan och Luna badade. Sen mys framför Barbie och dom tre musketörerna med lite ostbågar innan Luna somnade för kvällen. Mycket har blivit gjort idag men det har ändå varit lugnt och skönt tempo. Tänk vad lite sol kan göra! Hoppas den stannar augusti ut!



Kommentarer
Postat av: Erika

Ja jag har fått tillbaka lusten att skriva nu så då är det lika bra att passa på:)



Haha ja det är riktigt sjukt vilka priser dom har, men jag ska inte klaga, billigt är roligt:)



Ja vi får försöka ses nu när du har semester, måste komma upp och titta på Lunis rum också... Ja poolen är riktigt bra, med solskydd och allt.

Puss och kram

2011-06-15 @ 20:13:19
URL: http://godisknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0