Vårruset!

Yes alla tjejer, då var det dags! Spring, jogga, lunka eller gå/rulla fram genom stan ikväll kl 19.00! Jag befinner mig i sista ledet med stavar och rullstolar tillsammans med jobbet!

Den här veckan har varit ganska upp-och-ner vänd. 2 rum och ett förråd befinner sig i totalt kaos, men resultatet kommer bli super! Luna ska få det fint i sitt rum, datorn ska få byta rum och den 28 maj är det loppis i Brickebacken och då ska sånt som inte används bort! Dagarna går fort, jobbat, varit på Wilmas 4års kalas, grillat i Varberga med Nina + familj, varit på en riktigt bra föreläsning med Jonas Helgesson, låtit mattan i vardagsrummet smaka på högtryckstvätten och såpa (tack svärfar Anders för hjälpen) och så klart vänt lägenheten upp och ner. Kan även kallas vårstädning tror jag, fönstren ska få sitt också. Men det börjar dra ihop sig till en efterlängtad semester på 2 veckor. V25 och V26. Då blir det sol,bad och fiske och midsommar och en massa avkoppling!


Luna och Rosita förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0