10 december

Igår kväll somnade Luna vid nio så jag och Rickard passade på att titta på en film. Det blev nya Madagaskar-filmen! Väldigt kul, och höll måttet hehe!
Sevärd!

Imorse vaknade Luna kvart i åtta! Länge sen hon sov så länge. Rickard har varit hemma på lunchen, hade inte så mycket att köra ut idag. Men nu har han åkt tillbaka iallafall. I eftermiddag kommer syrran och hälsar på. Vi ska bege oss ut och inhandla dom sista julklapparna. Skönt att få det fixat, så kan man koncentrera sig på att få lite julfint här hemma. Ska städa på fredag för på torsdag jobbar Rickard sent. Tiina skulle kommit och tvättat lite mattor i tvättstugan, men inatt vid tolv skickade hon sms och Rosita har antagligen fått vinterkräksjukan. Så nu håller vi oss borta därifrån några dagar så man slipper ligga och krakas till jul. Mådde tillräckligt dåligt förra Jul/Nyår när jag var gravid. 13 veckor av illamående och kräks...bläää! Iallafall så ska jag ta kort på klapp-högen när alla är inhandlade! Jag tycker ju att det är minst lika kul att slå in paket som att ge bort dom!

Kommentarer
Postat av: Nina

Håller med dig.. Älskar att slå in paket :D Och ännu bättre är det ju att få ge bort en massa!

2008-12-10 @ 13:46:21
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Stackarn! Hoppas hon blir frisk snart! :(

Förstår att du inte vill komma. Kan vara mycket skönare att vara hemma också när Luna int emår så bra.

Kram!

2008-12-11 @ 14:02:21
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Jo, vet hur det låter.. Eya var så också när hon var sjuk :(

Men ni kan komma allihopa i helgen för en liten fika ifall ni vill :)

2008-12-11 @ 14:06:24
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0