Baddag

Hej hej hej..
Idag har jag jobbat som vanligt, tisdag=baddag så vi har varit på eyrabadet hela dagen lång. Skulle ta en sväng på stan med men vädret lockade inte. I alla fall så är det skönt att va hemma.. blir rätt trött efter en arbetsdag nu för tiden även om vi bara badar. Kan ju ha med kotten att göra :) va hos barnmorskan igår och tog prover, gick bra vi hade bra värden! Sen är nästa besök på tisdag, läkarundersökning och då får vi remiss till ultraljud oxå :) ska bli spännande att se det lilla livet. Men sen blir det lugnt fram till v 25 lr nått. Känns som 100 år tills dess.... Till något helt annat så har vi blitt sugna på hund. Igen. Har länge funderat på amstaff men mops måste vara det gulligaste. och Rickard är på så det blir nog en sån först. Lite behändigare med en liten vovve. Nu ska jag göra mig lite mat, blir nog toast! hej hej!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

nya..puss

2008-01-28 @ 18:14:37
URL: http://j3nka.blogg.se
Postat av: Jennifer

saknar ditt bloggande... =-D

2008-01-31 @ 18:05:19
URL: http://j3nka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0