25 dagar kvar

25 dagar kvar till kotten beräknas komma. Det märks att graviditeten har ändrats lite. Förvärkarna har infunnit sig och även foglossning. Kvällar och nätter är värst tror jag. Allt blir bara jobbigt om det så bara är toan man ska till. Men man får tänka att nu är det kotten som säger att snart kommer jag uuuuut!!! =).... Det ska bli så underbart!! När man vet hur kvällarna blir får man se till att pyssla på dagarna med sånt som ska göras. Sitter nu med födelseplanen, bb-väskan och sånt som kan va bra att ha hemma när man kommer hem med kotten. Tur för lilla mig att föräldraliv.se finns =) får massa bra tips från mammor och gravida. Sen har vi ju min sysselsättning när det blir långtråkigt på dagarna, alla förlossningsberättelser!!! Nu ska jag pussa på Rickard!! HUJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0