3 år <3

Idag den 10 Juli har jag och mitt hjärta varit VI i 3 år!
Kan inte fatta att det har gått så fort! Och för tre år sedan visste vi inte heller att vi skulle fira treårsdagen när jag var höggravid med kotten!  31 dagar kvar idag tills kotten borde kika fram. Det som är skönt är att det känns som att det är bättre tider på gång. Saker ordnar upp sig. Idag är Rickard på jobbet iallafall, så vi får se om vi kan åka och plocka majs eller om vi får vänta till helgen med det. Det har blivit våran lilla grej iallafall. Var egentligen på förlovningsdagen i september vi plockade majs men i september blir det svårt att göra något bara han och jag ;)... För då är vi 3!!


Älskar dig Rickard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0