35 + 3

Jaha kom nyss hem från bm. Skulle vara där elva men fick komma in lite senare. Nån som strulade innan men mig gjorde det ingenting, satt och läste mammatidningar och var helt inne i dom.

Kottens Lägesrapport
  • Blodvärde 110
  • Blodsocker bra
  • Inget protein i urinen
  • Mått på magen 34 ( växt massor på 2 veckor)
Barnmorskan skulle känna hur bebisen låg, för den ska fixera sig snart. Iallafall så kände hon och tryckte och klämde på min stackars mage men hon fick kalla in en till barnmorska. Hon vart inte heller klok på "busbebisen" som dom kallade kotten. Så nu ska jag till Specmödravården på USÖ på måndag så får väl dom också klämma lite, ev ultraljud. Så får vi se hur kotten ligger, kanske får vända på den om det är rumpan neråt.
Iallafall så kom Rickard hem på lunchen, han har precis åkt så nu ska jag göra lite mat till mej och kotten också. Sen vila lite och sen tvättstugan. Solen skiner iaf och det är varmt och skönt!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca .

sv: tack! hoppas du får en bra dag! :)

2008-07-09 @ 16:44:29
URL: http://elinrebecca.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

hehe ja nu bloggar du mer än mej:P ja har inte så mkt vettigt oc skriva..puss

2008-07-09 @ 22:23:42
URL: http://j3nka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0