37+0

Måste börja med att skriva att OJ vad det regnar idag!! Det riktigt öser ner och har gjort hur länge som hellst nu. Men jag klagar inte för det blir så fresh luft när det regnar. Det har ju varit så varmt och kvavt nu i flera dagar så fötter och händer svullnar.

Kotten är iallafall 37 fulla veckor idag och har 21 dagar kvar i magen om det blir som beräknat =)

Jag däremot börjar bli trött på att konka omkring på mina 8 extra kilo och potatismagen. Har inte varit så jobbigt förut men nu med foglossningen så kan man ju nästan inte gå! Och på nätterna gör det bara ont med förverkar och livlig bebis. Hoppas på att den tröttnar på livet i magen senast om 21 dagar, har ingen lust att gå över tiden.

Igår städade vi massor jag och Rickard. Och idag har vi tagit  det lugnt. Ska plocka med det sista när vi känner för det sen. Hämta grejer i Fällersta och handla lite ska vi försöka hinna med också.

Bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå blir som beräknat..?? ska du plocka ut "kotten" innan vecka 40..??

2008-07-21 @ 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0