Fredag

Oj vad dagarna springer iväg. Man tycker att man har all tid i världen och så går tre-fyra dagar förbi helt plötsligt. Igår var jag och hälsade på kusinerna, tjejerna hade letat på kläder som dom hade haft när dom var små =) Men oj vad mycket rosa! Tordes bara ta sånt som va neutralt. Vi har inte så mkt plats för kläder i våran lilla lägenhet! Men blir det en liten tjej så vet jag iaf vart jag ska vända mig. Där var jag ett bra tag, är inte så ofta man träffas även om dom bor i stan.
 Iallafall så kom Rickard och hämtade mig sen vid halv 6. Då hade han hunnit sluta och hämtat ekorren som han fick av Anders när han fyllde. Jättefin blev den! Härmed är han döpt till Sture och sitter och har översikt över vardagsrummet haha! Hade världens ondaste förvärkar igår när vi kom hem, trodde nästan något var på gång! Men det gav sig efter lite korv och mackaroner och en halvtimme på soffan. Nästan så man blir lite stressad, har fortfarade lite grejer att fixa med. Så idag blir det städa och svätta. Sen när gubben kommer hem så får han ge mej ett hantag och röja upp i sovrummet och hämta byrån till kottens kläder. Vill ha det fint när man kommer hem med kotten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0