gaaaahh!!!!

Hjälp! Nu börjar man ju fatta att snart kommer kotten ju!! Pratade nyss med en tjej med samma bf som jag och hennes vatten gick nyss!!! Ohmylooord! Jag vill oxå ha bebis nu! Trodde nästan det var på g inatt men så blev det icke. Den var helt omöjlig och jobbig och ont som fan hade jag. Men men... Ronny har förbjudit kotten att komma innan och efter den 8e Augusti. Det får bli en 080808 haha..

Iaf så är Rickard på  jobbet. Han åkte nio så jag hoppas han får sluta vid 5 som vanligt för ikväll ska vi till Erika och Fredrik och grilla. Hejdå-grill-kväll för Tomas och Terese som ska flytta till Borlänge den 1a augusti. Hoppas dom flyttar tillbaka annars är det bara att åka till Borlänge o hälsa på sen =) Ska slänga fläskfilen i lite marinad nu så den blir god ikväll! Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Hopppas eran bässe kommer snart !

Ni har en underbar framtid framför er =)

Lycka till vid förlossningen!

2008-07-31 @ 15:28:28
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0