Fredagspyssel

Hej hej..
Idag är det äntligen fredag. Även fast veckorna går fort så går dagarna
långsamt... Är nog tröttare än normalt. Iallafall så har jag varit på jobbet
idag. Jobbade över en timme för det var bowling, =) kul men jag kommer
ha så jävla ont i höfterna imorgon. Känner av det redan nu. Stannade till
på stan innan jag åkte hem. Köpte Nya Bebis Handboken och en kalender
på Bokia. Bra-att-ha-grejer! Sen när jag har andats lite så ska jag diska lite
och göra annat som är tråkigt så får vi se när Rickard slutar idag....Och en
annan viktig sak är att bebisen i magen blir 19 veckor idag!
image33

Hur kurerar jag mjölkstockning? Varför ska man vaccinera?
Kan vi resa till Thailand med vår fyra månader gamla dotter?
Nu kommer en reviderad och uppdaterad version av succéboken
som redan hjälpt över 10 000 barnfamiljer.
 Sitter med den nu, kommer nog vara användbar när kotten kommer =)

 


Kommentarer
Postat av: Ronja

Nej 6 juni är lillan beräknad :) Vilken vecka är du i nu då ?

2008-03-14 @ 20:01:37
URL: http://lillaronja.blogg.se
Postat av: vannie

ja det gör den :) runt den 18:e skulle jag tro men vi ska på stora ultraljudet nu den 26:e så då får vi väl kanske ett mer exakt datum :D
litar inte riktigt på familjelivs kalender.

2008-03-14 @ 20:07:21
URL: http://fluffytummy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0