Solsken

Hejhej
Idag var det fint väder vill jag lova. Får bli en promenad med Luna sen när det är dax för henne att sova igen. Hon vaknade vid sex idag så då gick vi upp och kollade vem som blev USA.s president. Inte helt oväntat, Obama knep presidentposten. Sen tycker jag ju att det inte är nödvändigt med valvaka för Amerikas presidentval, vem sitter uppe hela natten en vardag för det? Nog om det.. Idag ska vi åka och hämta ny dator! Har köpt en nu när Rickard fick en extra lön. Skönt med en stationär för laptopen börjar bli seg. Ska bli kul :D! Då kan jag antagligen få in bilderna från telefonen ÄNTLIGEN!

Igår var vi och hälsade på ute i Fällersta. Ronny kom hem från Togo där han har varit i 2 veckor. Presenter fick vi med! Två trummor och en mask att hänga på väggen! Skitfina verkligen! Älskar sånt där och att dom är från Afrika gör det bara mer speciellt! Sen hade han kommit ihåg min födelsedag så jag fick en jättefin  träask med! Tack för den!
Den här veckan har gått fort! Redan onsdag. På fredag ska vi nog gå på babycafé igen. Ska få göra fotavtryck på Luna, KUL! Man fattar nog inte att dom växer så fort! Eller jo.. man får ju nästan lägga undan ett plagg per dag som hon har växt ur. Hon har stl.62 nu men inte länge till känns det som. Och igår var vi och hämtade ut ett brev, stort brev som visade sig vara från Gudrun och Karlaxel, en jättefin klänning, tröja och en kofta, Allt gick i lila! Det tackar vi för så mycket! Ska köpa en textilpenna idag så man kan märka upp alla kläder. Sen så får vi se om mina kusiner kommer o hälsar på i helgen. Ska ringa till dom idag!


Här kommer en bild som vi fick på skiva från mormor. Blöjbyte på mormors säng i Nora! Det var vid samma tillfälle som vi tog kortet till tidningen!


Kommentarer
Postat av: Nina

I början sov hon i våran säng nästan varje natt. Men från ungefär 2 månaders ålder så har hon sovit i sin säng hela nätterna. Men nu börjar samsovningen igen, tydligen ;)



Åh va fin hon är på kortet! Jättesöt!

Och kul med en massa presenter!

2008-11-05 @ 13:04:16
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Jennifer

fint kort :)

2008-11-05 @ 21:17:27
Postat av: Nina

Hehe ja det kan bli lite jobbigt att lyssna på ;) Eya har höllt på så jättelänge nu. Hela dagarna så är det sån där skrik :)

2008-11-06 @ 11:36:46
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0