1 Oktober

Hej hej!
Idag är det onsdagen den 1 oktober! Min och Jennifers månad och en riktig höstmånad! Fyller år den 28e och Jennifer den 27e. Igår när Rickard kom hem åkte han och Morgan iväg till marieberg och tittade. Blev ett par soffkuddar på ikea. Behövs för våran soffa är grymt obekväm att sitta i. Måste köpa en ny när man har råd. Det blev klart att Rickard har jobb nu efter dom två veckorna som han har kvar på gamla jobbet! Skönt att man skipper oroa sig för det. Jag och Luna blev hämtade av Tiina som hade varit på föräldramöte, Ronny ska åka till Afrika på skolresa den lyckosten. Sen blev det Deiles sen hem till Fällersta. Tiina färgade mitt hår så nu ser det inte så dassigt ut =). Blev en rödbrun nyans. Jättenöjd och tack Anders som valde färg haha!

Och nu har vi precis kommit hem. Tiina skjutsade oss när hon åkte till skolan. Luna sover i bilstolen och jag ska ta nått att äta tror jag. Får se vad som händer idag. Nått handlande blev det ju inte igår så det får vi nog göra när Rickard kommer hem. Undrar vad man ska laga för mat? Jag har otroligt dålig fantasi, så om ni vill så kan ni skriva ner en rätt eller tio till mig på kommentarer! Så har man lite att ta av när man har hjärnsläpp på det området!



Kommentarer
Postat av: JENNIFER

falukorv i ugn oc mos

våfflor

köttfärsås spagettii mmmm

själv ska jag äta på donken idag :P

2008-10-01 @ 13:16:30
Postat av: Nina

Åh så söt hon är lilla Luna :)

Du kan ju laga:

korv stroganoff med ris

spaghetti och köttfärssås

Nån typ av soppa

lasagne/lasagnette

Potatisgratäng med nån kött till



Osv osv :)

2008-10-01 @ 13:30:00
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det är ju jättegott! :) Jag äter ju inte griskött men brukar göra med kycklingkorv.. Gott det med :)

2008-10-01 @ 18:04:23
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon!

Ja, det är nog bäst så :) Inte kul att gå runt om man inte mår så bra.. Jag har nåt virus tror jag som inte vill bryta ut riktigt.

Kram!

2008-10-02 @ 09:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0