Babycafé

God kväll!
Nu har jag inte skrivit på ett tag så man får väl sammanfatta dom här dagarna som varit.


Måndag:
Inte mycket som hänt. Var hemma som vanligt och på eftermiddagen kom Lunas lillfarbror Rasmus på besök. Kul tyckte Luna som pratade som bara den! Vi åt toast och skulle ut en sväng i lekparken men så långt hann vi inte för Tiina hade gjort sina ärenden och kom och hämtade honom. Ronny åkte även till Afrika på kvällen, hoppas han har det bra där. Såg på vädret att det var stormigt, bara han slapp turbulens när det var första gången han flög!

Tisdag:
Känner mig inte så kry, lite feber men det går över. Ingen aning om varför det blev så. Iallafall så är vi hemma och grejar och på kvällen åker vi till Fällersta och hämtar Lunas medicin som vi glömde där.

Onsdag:
Idag har det vart fullt upp. Började med att öbo skulle kolla ventilerna. Sen kom Jennifer och Morgan och hälsade på en stund. Fikade sen fick jag skjuts av dom till station och därifrån tog jag och Luna bussen till Varberga till Nina och Eya. Vi gick på babycafe och det var kul! Massor med bebisar. Ska nog dit igen på fredag! Efter det så följde vi med dom hem och så åkte vi hem vid sex. Har bara lagat mat och kollat på tv och nu vill nog Luna gå och sova tror jag. Lite ilsk!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själv! :) Det var jättetrevligt!

Eya har inte somnat ännu.. men jag ät trött som bara den! Hoppas man får sova snart!

Skönt att hon sov hela vägen så du fick lite lugtn o ro :)

2008-10-22 @ 22:48:23
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0