Helg!

Äntligen helg!
Igår kväll tog vi det lugnt, Rickard somnade kl 19. Han var helt slut efter att ha jobbat. Jag och Luna kollade på idol och Robin Stjärnan Erikson håller sig kvar =)... Imorse vaknade Luna 5.15... hon har aldrig i sitt liv vaknat så tidigt och velat gå upp! Jaja det var bara att gå upp så hon blev lite sysselsatt så kanske hon skulle bli trött igen. Hon pratade högt och länge och till sist blev hon hungrig och ville sova. Vid halv nio gick vi och la oss och fick sova ett par timmar till! Så nu har jag städat och plockat undan lite och snart ska vi åka och handla. Det blir kött till klyftpotatisen och en sallad tänkte jag. Sen var jag sugen på att göra något till efterrätt men vi får se om det blir nått av med det. Erika och Fredrik och hundarna kommer vid åtta ikväll. Nu sitter Luna i sittern och samtalar med nallen som hänger där =D haha.. så söt! Hon kräks mycket nu så hon får ha haklapp, orkar inte byta kläder på henne hela tiden.


Lilla Luna när hon var två dagar gammal och sov nästan ett dygn i sträck! Känns som igår och nu är hon redan två månader!

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att du fick sova ut lite!

Har ni tänkt på vart ni ska flytta?

2008-10-18 @ 17:56:57
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

God morgon!

Det är ju inte kul ifall båda pluggar samtidigt. Det blir dåligt med pengar. Studiebidraget är ju inte direkt en guldgruva ;)

Jag kommer att ta enbart bidragsdelen när jag pluggar. Har redan ganska mycket lån att betala tillbaka.

2008-10-19 @ 10:23:55
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0