En månad!

Idag är det den 17e September. En månad sen lilla Luna föddes!

Idag har dagen gått långsamt. Jättetråkigt väder ute så jag har inte ens tagit en promenad. Får se om vi tar en promenad till ICA och pantar lite och handlar mjölk sen när Rickard kommer hem. En riktig slödag har det varit. Jag och Luna har mest ätit och sovit och kollat på tv. Tråkigt nog är det ju nada att se på mitt på dagarna, det är väl inte meningen att man ska glo på tv på dagarna kanske =)... Pratade lite med Natta idag iaf och på lördag kommer dom till örebro och hälsar på. Kul för tremänningarna att träffas hehe, och så har jag ju inte sett Natta på evigheter. Imorgon ska jag och Luna till BVC igen för mätning och vägning. Lika spännande varje gång och se hur mycket hon har växt! Och torsdagen efter det är det läkarbesök. Luna sover i babysittern och jag ska nog ta och börja med maten. Har ingen aning om vad jag ska göra, har ingen lust att laga mat idag... Undrar om man ska göra en fuling och ta pizza idag?... Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Nina

Äh, det gör inget att det kom flera ;)

Ja, jag bor i Varberga. Lite långt från er hehe För min del kan vi ses vartsomhelst. Tar man bussen så är det ju ändå samma buss hela vägen..

2008-09-18 @ 14:54:33
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Japp 12:an :)

Barnen har ju inte mycket åldersskillnad heller så det är ju kul :)

2008-09-18 @ 15:43:44
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0