Fredag

Jaha och så var det helg. Idag var det tänkt att jag skulle städa lite men det har det inte blivit mycket med, Luna har varit lite vrång. Men nu har hon somnat (på min arm) så jag passar väl på att blogga lite, så gott det går! Har iallafall fixat med försäkringskassan, har ju fått första barnbidraget nu. Skönt för blöjorna går åt fort har jag märkt :P... Rickard ringde och berättade att han skulle med sin pappa och skjuta lite. Så vi får se när han kommer hem. Hur som hellst får han hjälpa mig att städa sen om Luna tillåter, för imorrn kommer Natta, Daniel och lilla Noel. Och så en gammal klasskamrat till mig, Malin. Från den ena till den andra klasskamraten så ringde jennifer igår och frågade om jag sett på idol. Nej jag hade inte tänkt följa det den här gången. Då har ju Robin en gammal klassis varit med och gått vidare!! (inte speciellt förvånande för han är riktigt bra) Jättekul!! Så nu måste man ju börja titta!! Här är klippet iaf:

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.628712

Jag vet ju inte hur man länkar men men.... nån gång  får jag väl lära mig! Måste hitta en bra bloggdesigner så jag kan få en fin blogg! Är rätt trött på den här... vill ha lite nytt, nya färger mm!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, det var jättegott! :)



Hon är så söt, eran lilla Luna ;)

Hoppas ni får en jättetrevlig helg!

2008-09-19 @ 22:05:03
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

Ååå jag vill bara gosa med henne, när jag ser henne på bilden när rickard håller henne.. lillhöna :)

2008-09-20 @ 17:05:52
Postat av: Nina

Ja, det är inte ofta man lägger sig så tidigt.. Speciellt på en lördag som du sa ;)

Våran Eya har också somnat så vi tänkte passa på att titta på en film :) Myskväll ikväll hehe

2008-09-20 @ 22:27:36
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, vilken dag som helst borde passa ganska bra. Måste till frisören nån dag, men jag kollar upp vilken dag det blir o sen hör jag av mig :)

2008-09-22 @ 11:25:53
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0