halv-vuxen

Hej och hå i det fina vädret!
Igår var det inte riktigt lika fint väder. Det spöregnade. Tiina och Rosita kom på eftermiddagen och hämtade mig och Luna. Handlade lite och sen åkte vi till Fällersta. Det blev en lugn kväll och vilddjuren somnade som små änglar. Vid nio beslöt vi oss för att vi nog sover kvar. Luna somnade nämligen så jag ville inte jaga upp henne och ut i bilen för att åka hem.
Klockan kvart i sex imorse kom det efterlägtade (kan ju diskuteras...) skitlasset som Luna tryckt på i 4 dagar. Inte så konstigt eftersom hon äter vanlig mat nu. Fullare blöja har jag aldrig skådat och som ett mirakel så läckte den inte över huvud taget! Sen ville jag sova igen men det ville inte Luna. Hon bökade och grejade och efter en halvtimme kom Anders upp. Och kort därefter Rosita. Äntligen tyckte Luna. Inom en timme var alla i huset vakna och nöjd med att ha väckt alla så var Luna trött och ville sova igen ♥
Fick låna Rositas säng och jag slockande en stund jag med, men vid tio var vi uppe igen och Luna satt i gåstolen och lekte med Rosita. Lite senare åkte jag med Tiina till stan för jag skulle träffa min stor-kusin Isabelle. Vi gick runt och kikade lite och hon hittade en skitsnygg tröja. Sen blev det Burgerking och sen köpte vi toffsar och gick hem till henne. Fixade en massa flätor och jag skulle ha haft kameran för det blev jättefint! Även Eveline fick flätor och hon blev så söt så! Sen sa hon nått kul som alltid när man är och hälsar på:

-Det är så roligt med släktingar här.
Här i huset? undrar Isabelle.
-Ja vi är ju två stycken, säger jag.
-Ja ett barn och en.....halv-vuxen!
Kunde inte annat än att hålla med. Man känner sig ju inte som barn och inte som vuxen heller, så halvvuxen lät bra! Efter en trevlig dag så var det dags att gå hem. Blev en timmes promenad för jag njöt verkligen, ljumen vårkväll! Och när vi kom hem han jag bara innanför dörren så snöt Rickard Luna. Vi har ju inte varit hemma sen igår morse. Så jag passade på att gå och handla lite cola till kebabrullarna. Ja denna dag har varit i onyttighetens tecken.
Efter att ha krypt runt på golvet en timme så var Luna trött och ville sova så nu ska jag vara lite social med min bejb!

Ja det är en hel låda med kött-ben i bakgrunden för dom som undrar. Bilden är tagen förra gången när vi var där och hjälpte till med styckningen. Iallafall så är dom här brudarna bäst på att roa varandra och har jätteroligt tillsammans! Och det har dom haft idag med!

(Och tack Åsa för chokladen. Den blir inte långlivad =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

kebabrulle lät ju inte helt fel :P

2009-04-10 @ 14:39:21
Postat av: Nina

Oj va billigt! 19 spänn för leggings :) Vi kan gärna gå dit efter nästa löning eller så ;)



Fin bild du lagt upp! Dem är så söta! :)

2009-04-10 @ 19:05:39
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Judit

sötnosar!

2009-04-13 @ 11:15:25
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0