vårvärme

Igår var var inget planerat och jag och Luna satt hemma och tråkade. Men vid åtta på morgonen ringde mamma och frågade om vi skulle med ut till Fällersta. Pappa skulle hjälpa till med datorn, som krånglade. Så vid tio hämtar dom oss och vi åker iväg. Fikar lite och sen går vi ut så hundarna får bekanta sig utomhus. Och den här gången gick det jättebra! Luna sitter i en mini-utemöbel och brevid sitter Mikaela. Jag och Rebecka spelar lite fotboll och det tyckte Luna var kul att titta på! Det blev en heldag och framåt kvällen när Rickard slutar åker vi in till stan igen och äter god mat på Hellas. Grillade kycklingspett med fyra såser blev det för min del och gud vad gott det var! Sen åkte vi hem och Luna somnade. Och jag och Rickard fastnade på argalappen och tjuvtittat. Sen slocknar vi med!

Luna fick prova gröten vi köpte igår. Och den gick ner. Hon gapade och ville han mer =) så det var ju bra! Fast jag smakade på den och den smakade rätt gott. Smakade mer persikopure än gröt hehe.

Idag är vi hemma och grejar lite. Sen på eftermiddagen kommer Tiina och hämtar oss, för ikväll ska vi vara barnvakt. Får väl se när Rickard slutar. Ha en ba dag!



Kommentarer
Postat av: Erika

Jo jag vet det men det blir lätt så att hoppar jag en dag så hoppar jag flera dagar och sen blir det att jag lägger av helt... Ja det blir påskmiddag med jobbet idag och sen blir det lite jobb imorgon men vi åker efter det, ska bli så skönt att komma hem igen :)Tack tack det ska vi ha;p Sen får va taoch ses när vi kommer hem igen, innan ni flyttar hit om vi hinner med det... Fått tag på några kartonger ännu då?? Annars har vi två här som ni får låna om ni vill.

Kramar i drivor

2009-04-08 @ 13:35:32
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: Nina

Kul hur du lagt upp bilderna, ser ut att Luna tittar på grötpaketet och drömmer om att få äta lite mer ;)

2009-04-08 @ 16:33:25
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Judit

Nej stackare.. bättre med handleden eller? :P mina naglar har en tendens att gå sönder jämt... Jag kör definitigvt inte lastbil.. (tycker tjejer i den branschen är ganska manliga till sättet vilket jag inte är, haha, och R - han har vetat de sen han kunnat säga lastbil att han ska in i familjeföretaget.. )

2009-04-08 @ 18:32:14
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

SÖt bild!

2009-04-09 @ 08:04:28
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Nina

härligt att det gick ner :D så hon gillade det mkt? =)



ja så trist med muffinsarna. men den ena smakade faktiskt bättre dagen efter? så skumt..men då gick det absolut att äta. mammorna tyckte tom den va god..



va på lagerhaus som ja hade köpt formarna.. så dem rekommenderar ja inte. asså de där folieliknande.. de i papp borde ju funka lika bra som de andra :D ja älskar den butiken ja med. aå mkt å hitta där ju :D



glad påsk på dig :D

2009-04-09 @ 12:27:21
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

å det är ju så roligt att ha en som gått i släkten. jätte härligt! vi hade ju ingen.. så jäkla trist! såkanske vi skulle få låna en som johans kusiner haft. men de fick aldrig arslet ur vagnen så då beställde jag en egen. var ju inte billig, men värt det i längden ändå. starta vår egna generation på den. mys! ser fram emot å se bilder sen =)



det som går bäst för theo är gröten. han käkar den som aldrig förr. blir sur då han inte får mer. haha. har sen bara provat potatis å sen potatis å majs. potatis å majs fick han idag å det sa smack det med :D har potatis å morot som ja ska prova nån dag sen :D å sen potatis å palsternacka. spännande.. tycker det går bättre än förväntat. för bm snacka om att de först kanske skulle få i sig en halv tesked. men så har det inte varit för oss..



snart kommer vi väl till nått han inte gillar alls.. ja bara väntar på det :P



ja får hoppas att det blir en massa massa sol! härligt det skulle vara! =)

2009-04-09 @ 21:47:08
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (synlig enbart för mig)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0